Kitap İktisat 2011

Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İşletmelerin Çevre Bilinci Eksenindeki Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı ve Kurum İmajı Algısına Etkisi

  • Kodu: 1486
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İşletmelerin Çevre Bilinci Eksenindeki Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı ve Kurum İmajı Algısına Etkisi
  • Türü: Kitap
  • Alan: İktisat
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İşletmelerin Çevre Bilinci; Tüketici Satın Alma Davranışı; Kurum İmajı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2011
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Yayınevi: Yalın Yayıncılık
  • Sayfa Sayısı: 159 
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Environmental Awareness Of Businesses; Consumer Purchasing Behavior; Corporate Image
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İşletmelerin Çevre Bilinci; Tüketici Satın Alma Davranışı; Kurum İmajı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Milli Kütüphane