Kitap Bölümü Halkla İlişkiler 2007

Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çabalarını Algılamaları

  • Kodu: 1688
  • Eserin Orijinal İsmi: Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çabalarını Algılamaları
  • Türü: Kitap Bölümü
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2007
  • Kitap Ismi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk: İşletmeler ve Sosyal Sorumluluk
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Yayınevi: İGİAD Yayınları
  • Sayfa Sayısı: 76
  • Sayfa Aralığı: 85-160
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Consumer; Consumer Perception
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici; Tüketici Algısı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Google Akademik