Bildiri İşletme 2009

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinde Glokal Yaklaşımlar: 100 Değerli Global Markanın Türkiye’deki Web Sitelerinin İçerik Analizi

  • Kodu: 250
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinde Glokal Yaklaşımlar: 100 Değerli Global Markanın Türkiye’deki Web Sitelerinin İçerik Analizi
  • Türü: Bildiri
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri; Web Sitesi İçerik Analizi; Kurumsal Sosyal Sorumluluk iletişimi; Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2009
  • Kitap Ismi: 14.Ulusal Pazarlama Kongresi “Küreselden Yerele… Glokal Pazarlama” Bildiriler Kitabı
  • Yayın Yeri: Yozgat
  • Sayfa Sayısı: 16
  • Sayfa Aralığı: 152-167
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Corporate Reputation; Corporate Websites; Global Brands; Glocalization; Glocal Approach; Adaptation; Standardization; Content Analysis
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurumsal İtibar; Kurumsal Web Siteleri; Global Markalar; Glokalizasyon; Glokal Yaklaşım; Adaptasyon; Standardizasyon; İçerik Analizi
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Google Akademik
  • İnternet Kaynakları: https://www.researchgate.net/profile/Mehmet_Paylan/publication/282769815_Tarihsel_Perspektiften_Gelecege_Pazarlamanin_Seyri/links/561bd06508ae78721fa10612/Tarihsel-Perspektiften-Gelecege-Pazarlamanin-Seyri.pdf#page=162