Bildiri İşletme 2006

Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Toplam Kalite Yönetimi Kapsamı?da Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi: Polis Rehabilitasyon Tesisleri Örneği

  • Kodu: 252
  • Eserin Orijinal İsmi: Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Toplam Kalite Yönetimi Kapsamı?da Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi: Polis Rehabilitasyon Tesisleri Örneği
  • Türü: Bildiri
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlar; Toplam Kalite Yönetimi; Müşteri Memnuniyeti
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2006
  • Kitap Ismi: Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi
  • Sayfa Sayısı: 14
  • Sayfa Aralığı: 998-1002
  • Keywords: Customer Satisfaction; Total Quality Management; Customer Expectations; Non-Profit Organizations
  • Anahtar Kelimeler: Müşteri Memnuniyeti; Toplam Kalite Yönetimi; Müşteri Beklentileri; Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlar
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Google Akademik