Makale Spor 2019

Spor Giyim Markası Tüketicilerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Marka Denkliği Unsurları Üzerine Etkisinin Araştırılması

  • Kodu: 2539
  • Eserin Orijinal İsmi: Spor Giyim Markası Tüketicilerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Marka Denkliği Unsurları Üzerine Etkisinin Araştırılması
  • Türü: Makale
  • Alan: Spor
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Farkındalığı; Algılanan Kalite; Marka Sadakati; Marka Çağrışımı; Spor Tüketicisi; Spor Giyim Markası
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Dergi İsmi: The Journal of International Social Research
  • Cilt No: 12
  • Sayı No: 63
  • Sayfa Sayısı: 10
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Brand Awareness; Perceived Quality; Brand Loyalty; Brand Association; Sports Consumer; Sportswear Brand
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Farkındalığı; Algılanan Kalite; Marka Sadakati; Marka Çağrışımı; Spor Tüketicisi; Spor Giyim Markası
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: https://www.semanticscholar.org/
  • İnternet Kaynakları: https://www.sosyalarastirmalar.com/cilt12/sayi63_pdf/8diger_sosyalbilimler/unal_hakan.pdf