Makale Spor 2020

Spor Kulüplerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Kulüp İmajı ve Marka İmajına Etkisi: Beşiktaş Taraftarı Üzerinde Ampirik Araştırma

  • Kodu: 2540
  • Eserin Orijinal İsmi: Spor Kulüplerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Kulüp İmajı ve Marka İmajına Etkisi: Beşiktaş Taraftarı Üzerinde Ampirik Araştırma
  • Türü: Makale
  • Alan: Spor
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kulüp İmajı; Marka İmajı; Spor Kulüp
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2020
  • Dergi İsmi: Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD)
  • Cilt No: 6
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 15
  • Sayfa Aralığı: 314-328
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Club Image; Brand Image; Sport Club
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kulüp İmajı; Marka İmajı; Spor Kulubü
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1168385