Bildiri İşletme 2015

Bir Tüketici Davranışı Olarak Gönüllü Hizmet Sağlama: Bağış Motivasyonlarının Yardım Kurumlarında Gönüllü Hizmet Sağlama Tutumu Üzerindeki Etkisi

  • Kodu: 256
  • Eserin Orijinal İsmi: Bir Tüketici Davranışı Olarak Gönüllü Hizmet Sağlama: Bağış Motivasyonlarının Yardım Kurumlarında Gönüllü Hizmet Sağlama Tutumu Üzerindeki Etkisi
  • Türü: Bildiri
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Gönüllü Hizmet; Bağış Motivasyonları; Gönüllü Hizmeti
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2015
  • Kitap Ismi: Ulusal Pazarlama Kongresi
  • Yayın Yeri: Eskişehir
  • Keywords: Volunteer Service; Donation Motivations; Volunteer Service
  • Anahtar Kelimeler: Gönüllü Hizmet; Bağış Motivasyonları; Gönüllü Hizmeti
  • Açıklama: Kongre bildirisi. Sayfa sayısı belirtilmemiş
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Google Akademik