Makale Sosyoloji 2017

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Analizi

  • Kodu: 2792
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Analizi
  • Türü: Makale
  • Alan: Sosyoloji
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici Temelli Marka Denkliği
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2017
  • Dergi İsmi: Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Cilt No: 13
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 26
  • Sayfa Aralığı: 115-140
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Consumer-Based Brand Equity
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici Temelli Marka Denkliği
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Milli Kütüphane
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/528826