Makale Sosyoloji 2016

Kurumsal Kimlikte Etik ve Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi

  • Kodu: 2800
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Kimlikte Etik ve Vurgusunun Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Tüketici Ekstra Rol Davranışı İlişkisine Etkisi
  • Türü: Makale
  • Alan: Sosyoloji
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS); KSS Mo-tivasyonu; Etik Kurumsal Kimlik; Deneysel Serim
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Dergi İsmi: Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
  • Cilt No: 2
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 18
  • Sayfa Aralığı: 85-102
  • Keywords: Corporate Social Responsibility (Csr); Csr Motivation; Ethical Corporate Identity; Experimental Design
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; KSS; KSS Motivasyonu; Etik Kurumsal Kimlik; Deneysel Serim
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Milli Kütüphane
  • İnternet Kaynakları: https://www.researchgate.net/publication/309634905_Kurumsal_Kimlikte_Etik_Vurgusunun_Kurumsal_Sosyal_Sorumluluk_ve_Tuketici_Ekstra_Rol_Davranisi_Iliskisine_Etkisi