Makale Sosyoloji 2007

Kâr Amacı Gütmeyen Kurumlarda Müşteri Memnuniyeti ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Karadeniz Bölgesi Örneği

  • Kodu: 2822
  • Eserin Orijinal İsmi: Kâr Amacı Gütmeyen Kurumlarda Müşteri Memnuniyeti ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Karadeniz Bölgesi Örneği
  • Türü: Makale
  • Alan: Sosyoloji
  • Konu(lar): Kar Amacı Gütmeyen Kurumlar; Müşteri Memnuniyeti
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2007
  • Dergi İsmi: Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
  • Cilt No: 21
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 23
  • Sayfa Aralığı: 263-285
  • Keywords: Nonprofit Organization; Perceived Quality; Costumer Satisfaction
  • Anahtar Kelimeler: Kar Amacı Gütmeyen Kurumlar; Algılanan Kalite; Müşteri Memnuniyeti
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://DergiParkorg.tr/tr/pub/atauniiibd/issue/2691/35408