Makale İşletme 2019

Tüketicilerin Sivil Toplum Kuruluşlarına Yönelik Farkındalıkları Üzerinde Viral Pazarlama Uygulamalarının Etkisi

  • Kodu: 3608
  • Eserin Orijinal İsmi: Tüketicilerin Sivil Toplum Kuruluşlarına Yönelik Farkındalıkları Üzerinde Viral Pazarlama Uygulamalarının Etkisi
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Viral Pazarlama; Sivil Toplum; Sivil Toplum Kuruluşları;
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Dergi İsmi: Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Cilt No: 23
  • Sayı No: 4
  • Sayfa Sayısı: 24
  • Sayfa Aralığı: 2013-2036
  • Keywords: Viral Marketing; Word of Mouth Marketing; Civil Society; Non-Governmental Organizations; Awareness
  • Anahtar Kelimeler: Viral Pazarlama; Ağızdan Ağza Pazarlama; Sivil Toplum; Sivil Toplum Kuruluşları; Farkındalık
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/927451