Makale İşletme 2013

The Role of Nonprofits in the Process of Place Branding: A Case Study of Turkısh Cultural Centers

  • Kodu: 3615
  • Eserin Orijinal İsmi: The Role of Nonprofits in the Process of Place Branding: A Case Study of Turkısh Cultural Centers
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Ülke Markalaşması; Kar Amacı Gütmeyen Gönüllü Kuruluşlar
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: İngilizce
  • Yayın Yılı: 2013
  • Dergi İsmi: Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Sayı No: 38
  • Sayfa Sayısı: 10
  • Sayfa Aralığı: 87-96
  • Keywords: Place Branding; Nonprofit Organizations; Theory of Planned Behavior
  • Anahtar Kelimeler: Ülke Markalaşması; Planlı Davranış Teorisi; Kar Amacı Gütmeyen Gönüllü Kuruluşlar
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://DergiParkorg.tr/tr/pub/dpusbe/issue/4780/65885