Makale İşletme 2017

Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Projelerine Yönelik Genel Tutumlarının Marka Sadakati ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

  • Kodu: 3624
  • Eserin Orijinal İsmi: Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Projelerine Yönelik Genel Tutumlarının Marka Sadakati ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Tüketici Tutumları; Sosyal Sorumluluk Projeleri; Satın Alma Niyeti
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2017
  • Dergi İsmi: MCBÜ Sosyal Bilimler Dergisi
  • Cilt No: 15
  • Sayı No: 4
  • Sayfa Sayısı: 21
  • Sayfa Aralığı: 133-154
  • Keywords: Consumer Attitudes; Social Responsibility Projects; Brand Loyalty; Purchase Intention
  • Anahtar Kelimeler: Tüketici Tutumları; Sosyal Sorumluluk Projeleri; Marka Sadakati; Satın Alma Niyeti
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/pub/cbayarsos/issue/33453/371980