Makale İşletme 2014

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Tüketici Açısından Marka Bağlılığı Üzerine Etkisi Üzerine Bir Uygulama

  • Kodu: 3626
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Tüketici Açısından Marka Bağlılığı Üzerine Etkisi Üzerine Bir Uygulama
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Tüketici Davranışı; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Mobil Telefon; Genel Hizmet Değerlemesi
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2014
  • Dergi İsmi: Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi
  • Sayfa Sayısı: 17
  • Sayfa Aralığı: 14-30
  • Keywords: Consumer Behaviour; Citizenship Corporate; Corporate Social Responsibility; Loyalty; Mobile Telephone; Overall Valuation Of Services
  • Anahtar Kelimeler: Tüketici Davranışı; Kurumsal Yurttaşlık; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Sadakat; Mobil Telefon; Genel Hizmet Değerlemesi
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Google Akademik