Makale İşletme 2015

Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tüketici Algısının Müşteri Bağlılığına Etkisi

  • Kodu: 3673
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tüketici Algısının Müşteri Bağlılığına Etkisi
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Sosyal Sorumluluk; Sosyal Sorumluluk Kampanyaları; Müşteri Algıları
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2015
  • Dergi İsmi: Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
  • Cilt No: 1
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 18
  • Sayfa Aralığı: 1-18
  • Keywords: Social Responsibility; Social Responsibility Campaign; Customer Perception; Business Loyalty
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Sosyal Sorumluluk Kampanyaları; Müşteri Algıları; İşletme Bağlılığı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Beta Dergi
  • İnternet Kaynakları: http://www.betadergi.com/patu/yonetim/icerik/makaleler/16-published.pdf