Makale İşletme 2014

İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Algısı Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi

  • Kodu: 3685
  • Eserin Orijinal İsmi: İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Algısı Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Sosyal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Stratejik Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Algısı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2014
  • Dergi İsmi: Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
  • Cilt No: 7
  • Sayı No: 3
  • Sayfa Sayısı: 20
  • Sayfa Aralığı: 125-144
  • Keywords: Social Responsibility; Corporate Social Responsibility; Strategic Corporate Social Responsibility; Brand Perception
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Stratejik; Marka Algısı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/185131