Makale İşletme 2008

Sosyal Sorumluluk Konusunda Tüketicilerin Beklentileri: Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Önceliklerin Belirlenmesi

  • Kodu: 3700
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Sorumluluk Konusunda Tüketicilerin Beklentileri: Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Önceliklerin Belirlenmesi
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Sosyal Sorumluluk; Analitik Hiyerarşi Süreci; Tüketici Beklentileri
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2008
  • Dergi İsmi: Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
  • Cilt No: 22
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 21
  • Sayfa Aralığı: 321-341
  • Keywords: Social Responsibility; Analythical Hierarchy Process; Consumer Requirements
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Analitik Hiyerarşi Süreci; Tüketici Beklentileri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Milli Kütüphane
  • İnternet Kaynakları: https://DergiParkorg.tr/tr/download/article-file/30182