Makale İşletme 2019

Sosyal Sermayenin Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi: Sivil Toplum Kuruluşlarında Bir Uygulama

  • Kodu: 3708
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Sermayenin Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi: Sivil Toplum Kuruluşlarında Bir Uygulama
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Sosyal Sermaye; Kurumsal İmaj; Yapısal Eşitlik Modellemesi
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Dergi İsmi: Business and Management Studies: An International Journal
  • Cilt No: 7
  • Sayı No: 3
  • Sayfa Sayısı: 15
  • Sayfa Aralığı: 242-256
  • Keywords: Social Capital; Corporate Image; Structural Equation Modeling
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sermaye; Kurumsal İmaj; Yapısal Eşitlik Modellemesi
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: TR Dizin
  • İnternet Kaynakları: https://www.researchgate.net/publication/335685932_SOSYAL_SERMAYENIN_KURUMSAL_IMAJ_UZERINDEKI_ETKISI_SIVIL_TOPLUM_KURULUSLARINDA_BIR_UYGULAMA