Makale İşletme 2019

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Satın Alma Niyeti ve Yüksek Fiyat verme İsteği Üzerindeki Göreli Etkilerinin Tespiti

  • Kodu: 3775
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Satın Alma Niyeti ve Yüksek Fiyat verme İsteği Üzerindeki Göreli Etkilerinin Tespiti
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı; Satın Alma Niyeti; Yüksek Fiyat verme İsteği
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Dergi İsmi: Global Journal of Economics and Business Studies
  • Cilt No: 8
  • Sayı No: 5
  • Sayfa Sayısı: 19
  • Sayfa Aralığı: 133-151
  • Keywords: Corporate Social Responsibility Perception; Purchase Intention; Willingness To Offer High Price
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı; Satın Alma Niyeti; Yüksek Fiyat Verme İsteği
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Google Akademik
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/759236