Makale İşletme 2009

Türk Tüketicilerinin Bakış Açısıyla İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri

  • Kodu: 3799
  • Eserin Orijinal İsmi: Türk Tüketicilerinin Bakış Açısıyla İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Paydaşlar; Tüketici Ttutum ve Davranışı; Sektörel Farklık; Tutum ve Davranış Ayrılığı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2009
  • Dergi İsmi: Öneri Dergisi
  • Cilt No: 8
  • Sayı No: 32
  • Sayfa Sayısı: 9
  • Sayfa Aralığı: 125-133
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Stakeholders; Consumer Attitude and Behavior; Sectoral Differences; Attitude-Behavior Gap
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Paydaşlar; Tüketici Tutum ve Davranışı; Sektörel Farklık; Tutum ve Davranış Ayrılığı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://DergiParkorg.tr/tr/download/article-file/987040