Makale İşletme 2016

Beyaz Eşya Sektöründe Faaliyet Gösteren Kurumların Uyguladıkları Sosyal Sorumluluk Projelerinin Tüketicilerin Marka Sadakati Üzerine Etkileri

  • Kodu: 3808
  • Eserin Orijinal İsmi: Beyaz Eşya Sektöründe Faaliyet Gösteren Kurumların Uyguladıkları Sosyal Sorumluluk Projelerinin Tüketicilerin Marka Sadakati Üzerine Etkileri
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Sadakati
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Dergi İsmi: Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Cilt No: 7
  • Sayı No: 18
  • Sayfa Sayısı: 14
  • Sayfa Aralığı: 196-209
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Brand Loyalty; Brand
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Sadakati
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: ResearchGate