Makale İşletme 2019

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi

  • Kodu: 3809
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Uyumun Marka Özvarlığı Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri: Cinsiyetin Düzenleyici Rolünün İncelenmesi
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Özvarlığı; Marka-KSS Faaliyeti Uyumu
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Dergi İsmi: Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
  • Cilt No: 1
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 29
  • Sayfa Aralığı: 291-319
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Brand Equity; Brand- Csr Congruence; Gender
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Özvarlığı; Marka; KSS; Faaliyet Uyumu; Cinsiyet
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: http://betadergi.com/
  • İnternet Kaynakları: http://betadergi.com/ttad/yonetim/icerik/makaleler/241-published.pdf