Makale İşletme 2016

Sosyal Medya Kullanıcılarının Marka Farkındalık Düzeylerine Göre Sosyal Sorumluluk Proje Farkındalıkları Arasındaki Farklılıklarının Belirlenmesi: Eti Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri Üzerine Bir Araştırma

  • Kodu: 3810
  • Eserin Orijinal İsmi: Sosyal Medya Kullanıcılarının Marka Farkındalık Düzeylerine Göre Sosyal Sorumluluk Proje Farkındalıkları Arasındaki Farklılıklarının Belirlenmesi: Eti Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri Üzerine Bir Araştırma
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Farkındalığı; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Sosyal Medya
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Dergi İsmi: Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Cilt No: 9
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 26
  • Sayfa Aralığı: 585-610
  • Keywords: Social Responsibility; Brand Awereness; Corporate Social Responsibility; Social Media
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Farkındalığı; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Sosyal Medya
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/262308