Makale İşletme 2016

Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi

  • Kodu: 3811
  • Eserin Orijinal İsmi: Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Marka Değeri Üzerine Etkisi
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Değer; Süt Ürünleri
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Dergi İsmi: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Cilt No: 16
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 19
  • Sayfa Aralığı: 69-88
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Customerbased Brand Equity; Dairy Products; Structural Equation Modeling
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici Temelli Marka Değeri; Süt ve Süt Ürünleri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://DergiParkorg.tr/tr/download/article-file/417793