Makale İşletme 2020

Otel Çalışanlarının Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının İşveren Çekiciliği ve Duygusal Bağlılık Üzerine Etkisi: Kurumsal İtibarın Aracılık Rolü

  • Kodu: 3827
  • Eserin Orijinal İsmi: Otel Çalışanlarının Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının İşveren Çekiciliği ve Duygusal Bağlılık Üzerine Etkisi: Kurumsal İtibarın Aracılık Rolü
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İşveren Çekiciliği; Duygusal Bağlılık ; Duygusal Bağlılık; Kurumsal İtibar
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2020
  • Dergi İsmi: Alanya Akademik Bakış
  • Cilt No: 4
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 18
  • Sayfa Aralığı: 381-398
  • Keywords: Corporate Social Responsibility Perception; Corporate Reputation; Affective Commitment; Employer Attractiveness
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı; Algılanan Kurumsal İtibar; İşveren Çekiciliği; Duygusal Bağlılık
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/pub/alanyaakademik/issue/54681/681164