Makale İşletme 2020

Genel Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Genel İş Etiği Algısının Marka Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisi

  • Kodu: 3830
  • Eserin Orijinal İsmi: Genel Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısı ve Genel İş Etiği Algısının Marka Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisi
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İş Etiği; Marka Tutumu
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2020
  • Dergi İsmi: 19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi
  • Cilt No: 1
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 12
  • Sayfa Aralığı:  4-15
  • Keywords: Corporate Social Responsiblitiy; Business Ethics; Brand Attitude; Purchase Intention
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İş Etiği; Marka Tutumu; Satın Alma Niyeti
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://DergiParkorg.tr/tr/download/article-file/1067277