Makale İşletme 2019

Mediating Effect of Corporate Social Responsibility in the Relationship between Innovation and Firm Value

  • Kodu: 3832
  • Eserin Orijinal İsmi: Mediating Effect of Corporate Social Responsibility in the Relationship between Innovation and Firm Value
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İnovasyon; Pazarlama
  • Dili: İngilizce
  • Orijinal Dili: İngilizce
  • Yayın Yılı: 2019
  • Dergi İsmi: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
  • Cilt No: 14
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 12
  • Sayfa Aralığı: 479-490
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Innovation; Marketing; Firm Value
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İnovasyon; Pazarlama; Firma Değeri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/pub/oguiibf/issue/47902/516637