Makale İşletme 2018

Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Hizmet Kalitesinin Kurum İmajı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri

  • Kodu: 3834
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Hizmet Kalitesinin Kurum İmajı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Hizmet Kalitesi; Kurum İmajı; Satın Alma Niyeti
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2018
  • Dergi İsmi: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Cilt No: 18
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 17
  • Sayfa Aralığı: 63-80
  • Keywords: Corporate Social Responsilibity; Service Quality; Corporate Image; Purchase Intention
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Hizmet Kalitesi; Kurum İmajı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://DergiParkorg.tr/tr/download/article-file/690350