Makale İşletme 2018

Kooperatif İşletmeleri Reklam Filmlerinin Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisi ve Farklılaşması: Konya İlinde Bir Araştırma

  • Kodu: 3886
  • Eserin Orijinal İsmi: Kooperatif İşletmeleri Reklam Filmlerinin Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisi ve Farklılaşması: Konya İlinde Bir Araştırma
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kooperatif İşletmeleri; Reklam Filmi; Tüketici Algısı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2018
  • Dergi İsmi: Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
  • Cilt No: 20
  • Sayı No: 35
  • Sayfa Sayısı: 9
  • Sayfa Aralığı: 50-58
  • Keywords: Cooperative Companies; Commercial Film; Consumer Perception; Food Products; Consumer Critters
  • Anahtar Kelimeler: Kooperatif İşletmeleri; Reklam Filmi; Tüketici Algısı; Gıda Ürünleri; Tüketici Kriterleri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://DergiParkorg.tr/tr/download/article-file/611379