Makale İşletme 2017

Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü

  • Kodu: 3897
  • Eserin Orijinal İsmi: Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Kâr Amaçsız Örgütler; Online Satın Alma; Bağış Motivasyonları
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2017
  • Dergi İsmi: Business and Management Studies: An International Journal
  • Cilt No: 5
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 20
  • Sayfa Aralığı: 95-114
  • Keywords: Nonprofit Organizations; Online Purchase; Donation Motivations
  • Anahtar Kelimeler: Kâr Amaçsız Örgütler; Online Satın Alma; Bağış Motivasyonları
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: TR Dizin