Makale İşletme 2018

Carroll'ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli Kullanılarak Geliştirilen Toplumsal Pazarlama Ölçeği Çalışması

  • Kodu: 3966
  • Eserin Orijinal İsmi: Carroll'ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli Kullanılarak Geliştirilen Toplumsal Pazarlama Ölçeği Çalışması
  • Türü: Makale
  • Alan: İşletme
  • Konu(lar): Carroll; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Toplumsal Pazarlama Ölçeği
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2018
  • Dergi İsmi: İşletme Araştırmaları Dergisi
  • Cilt No: 4
  • Sayı No: 10
  • Sayfa Sayısı: 29
  • Sayfa Aralığı: 304-332
  • Keywords: Carroll; Corporate Social Responsibility; Social Marketing Scale
  • Anahtar Kelimeler: Carroll; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Toplumsal Pazarlama Ölçeği
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Central and Eastern European Online Library (CEEOL)
  • İnternet Kaynakları: https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=786899