Makale İletişim 2018

Tüketicinin Demografik Özellikleri Bağlamında Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Tutumundaki Rolü

  • Kodu: 3991
  • Eserin Orijinal İsmi: Tüketicinin Demografik Özellikleri Bağlamında Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Tutumundaki Rolü
  • Türü: Makale
  • Alan: İletişim
  • Konu(lar): Sosyal Sorumluluk; Marka Tutumu; Tüketici Davranışı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2018
  • Dergi İsmi: Galatasaray Üniversitesi Iletişim Dergisi
  • Sayfa Sayısı: 28
  • Sayfa Aralığı: 177-203
  • Keywords: Responsabilité Sociale; Attitudes Envers La Marque; Le Comportement Des Consommateurs
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Marka Tutumu; Tüketici Davranışı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: WorldCat
  • İnternet Kaynakları: http://iletisimdergisi.gsu.edu.tr/tr/download/article-file/493252