Makale İktisat 2002

Yeni Ekonomide Kooperatif İşletmelerde Pazarlama Yönetimi Açısından Halkla İlişkilerin Değişen Rolü

  • Kodu: 4565
  • Eserin Orijinal İsmi: Yeni Ekonomide Kooperatif İşletmelerde Pazarlama Yönetimi Açısından Halkla İlişkilerin Değişen Rolü
  • Türü: Makale
  • Alan: İktisat
  • Konu(lar): Kooperatif İşletmeler; Pazarlama Yönetimi; Halkla İlişkiler
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2002
  • Dergi İsmi: İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
  • Sayı No: 15
  • Sayfa Sayısı: 15
  • Keywords: Cooperative Businesses; Marketing Management; Public Relations
  • Anahtar Kelimeler: Kooperatif İşletmeler; Pazarlama Yönetimi; Halkla İlişkiler
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/212427