Makale Halkla İlişkiler 2019

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Uygulama Araştırması

  • Kodu: 5124
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Uygulama Araştırması
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Pazarlama Araştırmaları; Tüketici Davranışı; Sosyal Pazarlama; Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2019
  • Dergi İsmi: Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
  • Sayfa Sayısı: 14
  • Sayfa Aralığı: 197-210
  • Keywords: Marketing Research; Consumer Behaviour; Social Marketing; Corporate Social Responsibility; Brand Loyalty
  • Anahtar Kelimeler: Pazarlama Araştırmaları; Tüketici Davranışı; Sosyal Pazarlama; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Tutumu
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/pub/ulikidince/issue/44082/519119