Makale Halkla İlişkiler 2020

Markalama Perspektifi Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Güvenine Etkisi: Torku Örneği

  • Kodu: 5127
  • Eserin Orijinal İsmi: Markalama Perspektifi Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Güvenine Etkisi: Torku Örneği
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Marka; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici Güveni; Torku
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2020
  • Dergi İsmi: Business and Management Studies: An International Journal
  • Cilt No: 8
  • Sayı No: 4
  • Sayfa Sayısı: 20
  • Sayfa Aralığı: 347-366
  • Keywords: Brand; Corporate Social Responsibility; Consumer Confidence; Torku
  • Anahtar Kelimeler: Marka; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici Güveni; Torku
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: BMIJ
  • İnternet Kaynakları: https://www.researchgate.net/publication/347540705_MARKALAMA_PERSPEKTIFI_ACISINDAN_KURUMSAL_SOSYAL_SORUMLULUK_ALGISININ_TUKETICI_GUVENINE_ETKISI_TORKU_ORNEGI