Makale Halkla İlişkiler 2013

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılarının Haritalandırma Yöntemi ile İncelenmesi

  • Kodu: 5129
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılarının Haritalandırma Yöntemi ile İncelenmesi
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları; Tüketici Algıları; Haritalandırma
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2013
  • Dergi İsmi: International Journal of Social Science
  • Cilt No: 6
  • Sayı No: 5
  • Sayfa Sayısı: 17
  • Sayfa Aralığı: 497-513
  • Keywords: Corporate Social Responsibility Practices; Consumer Perceptions; Mapping
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları; Tüketici Algıları; Haritalandırma
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Google Akademik
  • İnternet Kaynakları: https://www.researchgate.net/publication/272987876_Kurumsal_sosyal_sorumluluk_uygulamalarina_iliskin_tuketici_algilarinin_haritalandirma_yontemi_ile_incelenmesi