Makale Halkla İlişkiler 2013

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi: iletişim Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Çalışması

  • Kodu: 5137
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi: iletişim Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Bir Alan Çalışması
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici Satın Alma Davranışı; Gönüllü Sorumluluk
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2013
  • Dergi İsmi: Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
  • Cilt No: 3
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 22
  • Sayfa Aralığı: 77-98
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Consumer Buying Behaviour; Voluntary Responsibility; Awareness
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Tüketici Satın Alma Davranışı; Gönüllü Sorumluluk; Farkındalık
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/pub/e-kiad/issue/49296/629944