Makale Halkla İlişkiler 2009

Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlanma Sürecinin Önemi

  • Kodu: 5142
  • Eserin Orijinal İsmi: Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlanma Sürecinin Önemi
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Rekabet; Sürdürülebilir Rekabet Avantajı; Kampanya Planı
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2009
  • Dergi İsmi: Marmara İletişim Dergisi
  • Cilt No: 14
  • Sayı No: 14
  • Sayfa Sayısı: 16
  • Sayfa Aralığı: 93-107
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Competitive; Sustainable Competitive Advantage; Planning of Campaign
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Rekabet; Sürdürülebilir Rekabet Avantajı; Kampanya Planı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2971