Makale Halkla İlişkiler 2018

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Tercihine Etkisi Üzerine Bir Araştırma

  • Kodu: 5148
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Tercihine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Tercihi
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2018
  • Dergi İsmi: Selçuk İletişim
  • Cilt No: 11
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 21
  • Sayfa Aralığı: 146-166
  • Keywords: Social Responsibility; Corporate Social Responsibility; Brand; Brand Choice
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka; Marka Tercihi
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Google Akademik
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/414713