Makale Halkla İlişkiler 2011

Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Marka Değeri ve Marka Tercihini Nasıl Etkilemektedir?

  • Kodu: 5151
  • Eserin Orijinal İsmi: Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Marka Değeri ve Marka Tercihini Nasıl Etkilemektedir?
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Değeri; Marka Tercihi; Yerel Pazarlama; Deneysel Tasarım
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2011
  • Dergi İsmi: Öneri Dergisi
  • Cilt No: 9
  • Sayı No: 35
  • Sayfa Sayısı: 9
  • Sayfa Aralığı: 83-91
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Brand Equity; Brand Preference; Local Marketing; Experimental Design
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Değeri; Marka Tercihi; Yerel Pazarlama; Deneysel Tasarım
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Milli Kütüphane
  • İnternet Kaynakları: https://DergiParkorg.tr/tr/download/article-file/165753