Makale Halkla İlişkiler 2018

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma

  • Kodu: 5152
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Değeri
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2018
  • Dergi İsmi: Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Cilt No: 7
  • Sayı No: 4
  • Sayfa Sayısı: 20
  • Sayfa Aralığı: 267-286
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Brand Equity; Perceived Quality; Brand Loyalty; Brand Awareness
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka Değeri; Algılanan Kalite; Marka Sadakati; Marka Farkındalığı
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/639138