Makale Halkla İlişkiler 2016

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarında Paydaş Olarak Kadın: Türkiye ve Amerika’nın En Değerli 100 Markası Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma

  • Kodu: 5157
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarında Paydaş Olarak Kadın: Türkiye ve Amerika’nın En Değerli 100 Markası Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kadın; Paydaş; Web Sayfası; Brand Finance 2015
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Dergi İsmi: Social Science Journal
  • Cilt No: 11
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 17
  • Sayfa Aralığı: 133-149
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Social Responsibility; Woman; Stakeholder; Web Pages; Brand Finance 2015
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sosyal Sorumluluk; Kadın; Paydaş; Web Sayfası; Brand Finance 2015
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/187193