Makale Halkla İlişkiler 2011

Kurumsal Pazarlama Perspektifinden Sosyal Sorumluluğa Bir Bakış

  • Kodu: 5171
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Pazarlama Perspektifinden Sosyal Sorumluluğa Bir Bakış
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurumsal Pazarlama; Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2011
  • Dergi İsmi: Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi
  • Sayı No: 6
  • Sayfa Sayısı: 22
  • Sayfa Aralığı: 115-136
  • Keywords: Corporate Marketing; Corporate Social Responsibility; Corporate Marketing Mix
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Pazarlama; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurumsal Pazarlama Karması
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/pub/euifydhed/issue/45485/571045