Makale Halkla İlişkiler 2016

Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kurum Kimliğinin Kurum Sadakati Üzerine Etkisi: Kurum İmajının Aracılık Rolü

  • Kodu: 5175
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kurum Kimliğinin Kurum Sadakati Üzerine Etkisi: Kurum İmajının Aracılık Rolü
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kurum İmajı; Kurum Kimliği; Kurum Sadakati; Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Dergi İsmi: Kastamonu University Journal of Economics & Administrative Sciences Faculty
  • Cilt No: 12
  • Sayı No: 2
  • Sayfa Sayısı: 12
  • Sayfa Aralığı: 291-312
  • Keywords: Corporate Identity; Corporate Image; Corporate Loyalty; Corporate Social Responsibility; Structural Equation Modeling
  • Anahtar Kelimeler: Kurum İmajı; Kurum Kimliği; Kurum Sadakati; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Yapısal Eşitlik Modeli
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: EBSCO Information Services
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/309527