Makale Halkla İlişkiler 2002

Kar Amaçsız Kuruluşlarda Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi ve Müşteri Odaklılık: Bir Kütüphane Uygulaması

  • Kodu: 5188
  • Eserin Orijinal İsmi: Kar Amaçsız Kuruluşlarda Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi ve Müşteri Odaklılık: Bir Kütüphane Uygulaması
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Kar Amaçsız Kuruluşlar; Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi; Kütüphane
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2002
  • Dergi İsmi: Pazarlama Dünyası
  • Cilt No: 16
  • Sayı No: 92
  • Sayfa Sayısı: 5
  • Sayfa Aralığı: 52-56
  • Keywords: Non-Profit Organizations; Measuring Service Quality; Library
  • Anahtar Kelimeler: Kar Amaçsız Kuruluşlar; Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi; Kütüphane
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Milli Kütüphane