Makale Halkla İlişkiler 2018

Kurumsal İmaj Oluşturmada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri: İzlenim Yönetimi Taktiklerinin Youtube Videolarında Kullanımı

  • Kodu: 5209
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal İmaj Oluşturmada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri: İzlenim Yönetimi Taktiklerinin Youtube Videolarında Kullanımı
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Halkla İlişkiler; Kurumsal İmaj; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İzlenim Yönetimi; Sosyal Medya
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2018
  • Dergi İsmi: Necmettin Erbakan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi
  • Sayı No: 1
  • Sayfa Sayısı: 14
  • Sayfa Aralığı: 28-41
  • Keywords: Public Relations; Corporate İmage; Corporate Social Responsibility; İmpression Management; Social Media
  • Anahtar Kelimeler: Halkla İlişkiler; Kurumsal İmaj; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İzlenim Yönetimi; Sosyal Medya
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: ResearchGate
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/615803