Makale Halkla İlişkiler 2020

Covİd-19 Sürecinde İşletmelerde Kurumsal Yönetim ve Sosyal Sorumluluk Stratejilerinin Yeniden Yapılandırılması Üzerine Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım

  • Kodu: 5222
  • Eserin Orijinal İsmi: Covİd-19 Sürecinde İşletmelerde Kurumsal Yönetim ve Sosyal Sorumluluk Stratejilerinin Yeniden Yapılandırılması Üzerine Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım
  • Türü: Makale
  • Alan: Halkla İlişkiler
  • Konu(lar): Covid-19; Kurumsal Yönetim; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Pazarlama Stratejileri
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2020
  • Dergi İsmi: İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi
  • Cilt No: 4
  • Sayı No: 7
  • Sayfa Sayısı: 21
  • Sayfa Aralığı: 1-21
  • Keywords: Covid-19; Corporate Governance; Corporate Social Responsibility; Marketing Strategies
  • Anahtar Kelimeler: Covid-19; Kurumsal Yönetim; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Pazarlama Stratejileri
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/pub/tje/issue/57551/767364