Makale Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri 2020

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının İşveren Markası Algısı Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

  • Kodu: 5503
  • Eserin Orijinal İsmi: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının İşveren Markası Algısı Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
  • Türü: Makale
  • Alan: Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri
  • Konu(lar): Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İşveren Markası
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2020
  • Dergi İsmi: Journal of Yasar University
  • Cilt No: 15
  • Sayı No: 58
  • Sayfa Sayısı: 15
  • Sayfa Aralığı: 221-235
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Employer Brand; Employer Attractiveness; Employer Brand Perception
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; İşveren Markası; İşveren Çekiciliği
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: DergiPark
  • İnternet Kaynakları: https://dergipark.org.tr/tr/pub/jyasar/issue/54255/606166