Tez Spor 2015

Spor Kulüplerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Kulüp ve Marka İmajına Etkisi

  • Kodu: 6234
  • Eserin Orijinal İsmi: Spor Kulüplerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Kulüp ve Marka İmajına Etkisi
  • Türü: Tez
  • Alan: Spor
  • Konu(lar): Kurum İmajı; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Marka İmajı; Sosyal Sorumluluk; Spor Kulüpleri; Spor Yönetimi; İmaj
  • Dili: Türkçe
  • Orijinal Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2015
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
  • Yayın Yeri: Bolu
  • Sayfa Sayısı: 183
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Club Image; Brand Image; Sport Club
  • Anahtar Kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kulüp İmajı; Marka İmajı; Spor Kulübü
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)