Tez Sosyal Hizmetler 2016

The Effect of Corporate Social Responsibility Image and Service Quality on Customer Satisfaction and Customer Loyalty

  • Kodu: 6518
  • Eserin Orijinal İsmi: The Effect of Corporate Social Responsibility Image and Service Quality on Customer Satisfaction and Customer Loyalty
  • Türü: Tez
  • Alan: Sosyal Hizmetler
  • Konu(lar): Müşteri Sadakati; Müşteri Tatmini; Servis Kalitesi; Sosyal Sorumluluk
  • Dili: İngilizce
  • Orijinal Dili: İngilizce
  • Yayın Yılı: 2016
  • Tezin Yapıldığı Kurum: İstanbul Bilgi Üniversitesi
  • Yayın Yeri: İstanbul
  • Sayfa Sayısı: 111
  • Keywords: Corporate Social Responsibility; Service Quality; Customer-Company Identification; Customer Satisfaction; Customer Loyalty
  • Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk; Hizmet Kalitesi; Müşteri-Şirket Aidiyeti; Müşteri Memnuniyeti; Müşteri Sadakati
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: Ulusal Tez Merkezi (YÖK)